Na ruim 10 jaar intensieve samenwerking bundelen Webstores en Bureau Strak hun krachten en gaan samen verder als Friday Digital Agency. Door de samenvoeging van de expertises, heeft Friday Digital Agency alles in huis voor een volwaardige full-service digital agency: strategie, design, development, data en marketing. Een verlengstuk van de klant, op welk digitaal gebied dan ook.

Bureau Strak en Webstores willen zich blijven onderscheiden met een gezamenlijke focus op klantwaarde vanuit een lange termijn relatie, met name ten opzichte van de grote spelers en de consolidatie binnen het speelveld van digital agencies. De slagkracht van de fusie is dan ook essentieel om de drive van zowel Webstores als Bureau Strak voort te zetten.

De directie vertelt over de fusie: “We zetten de stap naar een full-service digital agency met een omvang van 75+ digital natives. Een logische stap, want we zetten al meer dan 10 jaar samen de schouders eronder. Week na week. En wanneer het ‘Friday’ is, sluiten we de week samen af in ons gezamenlijke pand. We bundelen dan ook zelfstandig op eigen kracht, vanuit een gemeenschappelijk DNA van ondernemerschap met een pragmatische mentaliteit. Gewoon vanuit Hardenberg. Ongewoon in Nederland.”

De motivatie om de klanten nog beter te ondersteunen in het snel veranderende digitale landschap is een belangrijke drijfveer voor de fusie. Friday is dan ook de digitale partner van de klant, vanuit hart en hoofd; vanuit creativiteit en inzicht; vanuit de afdelingen Creative Studio en Data Intelligence.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erik Otten, info@friday.nl, www.friday.nl.